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Re: Unity 4.6

Publié : 20 Avr 2015 13:21
par Max
Nouveau Patch disponible : 4.6.4p3 http://unity3d.com/unity/qa/patch-releases
Known issues
Android: Software keyboard is broken on all pre Android 5.0(Lollipop) devices. It is recommended to skip this patch release if you are mainly working on Unity projects targeting Android.

Improvements
Android: Apply DeviceDefault theme if available, respect user's theme.

Fixes
(687674) - Windows Store Apps: fix build from editor when C# projects are enabled.
(686813) - UI: Fixed events being blocked by disabled UI elements.
(655473, 676892) - Serialization: Reapplied part of non-deterministic material serialization fix, but without increasing memory usage during building.
(684147) - iOS/IL2CPP: Fixed support for type/method names using non ASCII characters.
(686620) - iOS/IL2CPP: Fixed occasional code generation issues when multiple local enum variables are used in conditional expressions.
(686477) - iOS/IL2CPP: Match the Mono behavior which allows inflated generic delegate types like System.Action to be marshaled as normal delegates.
(687287) - iOS/IL2CPP: Fixed File::Replace when destinationBackupFileName is null.
(685474) - iOS/IL2CPP: Fix issue with managed exceptions not being thrown by a method called by Method.Invoke in some cases.
(683290) - iOS/IL2CPP: Make Activator.CreateInstance work for arrays.
(675374) - iOS/IL2CPP: Fix Interlocked.Exchange and Interlocked.CompareExchange for interfaces.
(686168) - iOS/IL2CPP: Fix multidimensional array interfaces.
(687479) - iOS/IL2CPP: Fixed support for enums nested in generic types.
(688870) - iOS/IL2CPP: Allow il2cpp.exe to work correctly if there is a space in the installation path.
(687218) - iOS/IL2CPP: Prevent a stack overflow in il2cpp.exe when it converts have an infinitely recursive generic type with an array generic argument.
(681724) - iOS/Metal: Fixed MSAA+post effects interop (MSAA RT was forcibly resolved after opaque geometry, even when no after-opaque image filters were present).
(689445) - Physics: Ensure that when recreating the Box2D world that we reinstate the gravity setting and not use the default.
(None) - Networking: Skip proxy check when using the "file://" protocol on Windows.
(672816) - Networking: Add a connection timeout to prevent hangs when the network speed is extremely slow.

Re: Unity 4.6

Publié : 30 Avr 2015 17:46
par Max
Pour les utilisateurs de la version 4.6 d'Unity, la version 4.6.5 est désormais disponible.

Re: Unity 4.6

Publié : 24 Sep 2015 14:00
par Max
Mail reçu ce matin, UT annonce la fin du support de la version 4.6 (release et patch) pour le début 2016.
Avis à tous ceux qui utilisent encore (pour diverses raisons) cette version.

Les informations sur le Patch-release plan d'UT: http://blogs.unity3d.com/2015/09/16/uni ... lease-plan

Re: Unity 4.6

Publié : 25 Sep 2015 00:22
par E3DStef
Max a écrit :Mail reçu ce matin, UT annonce la fin du support de la version 4.6 (release et patch) pour le début 2016.
Avis à tous ceux qui utilisent encore (pour diverses raisons) cette version.

Les informations sur le Patch-release plan d'UT: http://blogs.unity3d.com/2015/09/16/uni ... lease-plan
Oui info recue aussi ce matin...ils poussent vers la sortie les "vieilles versions"...Ils parlent déjà d'ailleurs d'une version 6...Faudrai pas qu'ils nous fassent le coup de nous faire acheter des licences tous les 1an et demi...

A+

Re: Unity 4.6

Publié : 03 Juin 2016 03:03
par ZJP

Re: Unity 4.6

Publié : 03 Juin 2016 18:51
par Max
ZJP a écrit :Increvable..... :mrgreen:
T'as posté dans le mauvais sujet, ici c'est le thread 'Unity 4.6' :]

Re: Unity 4.6

Publié : 03 Juin 2016 20:12
par ZJP
Max a écrit :
ZJP a écrit :Increvable..... :mrgreen:
T'as posté dans le mauvais sujet, ici c'est le thread 'Unity 4.6' :]
Bin oui. Comme dit : "Increvable". La 4.7.x c'est la 4.6 qui a oubliée de s’arrêter à...6 :mdr1: