Unity Awards

Toute l'actualité liée à Unity.
Avatar de l’utilisateur
Max
Messages : 8764
Inscription : 30 Juil 2011 13:57
Contact :

Unity Awards

Message par Max » 07 Oct 2016 18:01

Hello,

Comme tous les ans, c'est la découverte de la sélection et le début du vote pour les Unity Awards 2016.
C'est toujours aussi une bonne occasion de revenir sur les réalisations qui ont su sortir du lot durant l'année ;)

Image

Catégories:

- Best Student Project
- Best 3D Visual Experience
- Best 2D Visual Experience
- Best VizSim Project
- Best Non-game Project
- Best VR Game
- Best VR Experience
- Best Desktop/Console Game
- Best Mobile Game
- Asset Store Award
- Golden Cube
Image
Pas d'aide par MP, le forum est là pour ça.
En cas de doute sur les bonnes pratiques à adopter sur le forum, consulter la Charte et sa FAQ

Avatar de l’utilisateur
@RLG
Messages : 367
Inscription : 17 Jan 2015 00:13
Localisation : Rennes

Re: Unity Awards

Message par @RLG » 09 Oct 2016 13:30

Firewatch !!! :mrgreen:
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions.

Avatar de l’utilisateur
Max
Messages : 8764
Inscription : 30 Juil 2011 13:57
Contact :

Re: Unity Awards

Message par Max » 02 Nov 2016 14:42

Cérémonie des Unity Awards 2016 avec remise des récompenses:

https://www.youtube.com/watch?v=owTKbtDLYjE

The winners:

– Best VR Experience goes to Valve for The Lab.
– Best VR Game goes to Owlchemy Labs for Job Simulator.
– Best Mobile Game goes to Square Enix Montreal for Lara Croft GO.
– Best Non-Game goes to Google for Tilt Brush.
– Best Vizsim Project goes to Real Games for Factory I/O.
– Asset Store Award goes to Code Respawn for Dungeon Architect.
– Best Student Project goes to Twirlbound at NHTV Breda University of Applied Sciences for Pine.
– Best 2D Visuals goes to Swing Swing Submarine for Seasons After Fall.
– Best 3D Visuals goes to Campo Santo for Firewatch.
Image
Pas d'aide par MP, le forum est là pour ça.
En cas de doute sur les bonnes pratiques à adopter sur le forum, consulter la Charte et sa FAQ

Répondre

Revenir vers « News Unity 3D-France »