unity 3d 3.4
unity 3d 3.4
Voici les nouveauté de la 3.4 qui sort bientot
http://blogs.unity3d.com/2011/06/16/unity-roadmap-2011/
http://blogs.unity3d.com/2011/06/16/unity-roadmap-2011/
amicalement votre
Re: unity 3d 3.4
GRRRRRRRRRRR....
Faut payer un max pour les textures procedurales. 990 dollar pour substance designer.
Moi qui est eu l'illusion que ca marcherais avec mapzone, qui lui est gratuit.
Foutage de gueule en grand
Faut payer un max pour les textures procedurales. 990 dollar pour substance designer.
Moi qui est eu l'illusion que ca marcherais avec mapzone, qui lui est gratuit.
Foutage de gueule en grand
Dés fois j'bug, dés fois j'bug pas.
Re: unity 3d 3.4
salut
C'est à dire?Faut payer un max pour les textures procedurales. 990 dollar pour substance designer.
Re: unity 3d 3.4
Re
Je viens de lire comment integré des materiaux proçéduraux (ouff, dure a dire çà!), ils faut importer en sbsar
format de allegorithmic disagner.
http://www.allegorithmic.com/
Unity's Procedural Material system is based around an industry standard product called Substance, developed by Allegorithmic. ( je site le manuel).
A Procedural Material is supplied as a Substance Archive file (SBSAR) which you can import like any other asset (drag and drop directly onto the Assets folder or use Assets->Import New Asset...). A Substance Archive asset contains one or more Procedural Materials and contains all the scripts and images required by these. Uncompiled SBS files are not supported.
Je viens de lire comment integré des materiaux proçéduraux (ouff, dure a dire çà!), ils faut importer en sbsar
format de allegorithmic disagner.
http://www.allegorithmic.com/
Unity's Procedural Material system is based around an industry standard product called Substance, developed by Allegorithmic. ( je site le manuel).
A Procedural Material is supplied as a Substance Archive file (SBSAR) which you can import like any other asset (drag and drop directly onto the Assets folder or use Assets->Import New Asset...). A Substance Archive asset contains one or more Procedural Materials and contains all the scripts and images required by these. Uncompiled SBS files are not supported.
Dés fois j'bug, dés fois j'bug pas.